Aktualności
27.03.2024

Dramy i wyścig po zasięgi. Jak działają polscy influencerzy?

Za nami drugi wykład nowego cyklu "Naukowe środy na UWM"! 27 marca w Bibliotece Uniwersyteckiej na spotkanie pod hasłem „Dramy i wyścig po zasięgi. Jak działają polscy influencerzy?” zaprosiła nas dr Katarzyna Andruszkiewicz z Wydziału Nauk Ekonomicznych UWM, znana też jako Doktorka od Marketingu.

 

Co dr Andruszkiewicz chciała przekazać licealistom i studentom, którzy pojawili się w kolejną środę w Bibliotece UWM? "Że nie różnimy się za bardzo od naszych prapraprapradziadków w jaskiniach. Nasz mózg odbiera to, co chłoniemy z zewnątrz - czyli w dzisiejszych czasach z internetu - bardzo podobnie jak wtedy. Chciałam, żeby mieli taką świadomość, że to, co oglądają, co czytają (i emocje, które się z tym wiążą) to jest to, co historia świata zna, tylko w innej formie. Plotka była pierwsza. Później były książki, filmy, wiersze, popkultura,  telewizor. A w dzisiejszych czasach mamy internet. Natomiast mechanizmy są te same!" - mówiła nam Doktorka od Marketingu.

Z dr Katarzyną Andruszkiewicz rozmawiał Piotr Szauer. Posłuchajcie!

A kolejna "Naukowa Środa na UWM" już 10 kwietnia. Dr inż. Joanna Ciborska z Wydziału Nauki o Żywności UWM, opowie m.in. o tym, co dzieje się, gdy zbyt często ratujemy się energetykiem i łatwo dostępnym hot-dogiem ze stacji benzynowej...

Przyjaciele - stań się jednym z nich: