O komercjalizacji kosmosu, paradoksie cyfryzacji oraz filmie „Saltburn” opowiadali w kolejnych Postojach z Nauką na antenie Radia UWM FM naukowcy z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Dr Katarzyna Andruszkiewicz tłumaczyła także jaka jest różnica między marketingiem a merchandisingiem.
Dr inż. Kacper Kotulak (Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego -Wydział Geoinżynierii UWM) o komercjalizacji kosmosu.
Dr Dominika Kotuła (Katedra Literatur i Kultur Anglojęzycznych – Wydział Humanistyczny UWM) o filmie „Saltburn”.
Dr Miłosz Babecki (Katedra Badań Mediów, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – Wydział Humanistyczny UWM) opowiada o paradoksie cyfryzacji.
Dr Katarzyna Andruszkiewicz „Doktorka od marketingu” (Katedra Rynku i Konsumpcji – Wydział Nauk Ekonomicznych UWM) o różnicach między marketingiem a merchandisingiem.
Postój z Nauką na 95,9 fm robimy sobie codziennie od poniedziałku do czwartku około 12:20.