O strategiach promocji w bibliotekach akademickich – nowa książka dr Katarzyny Bikowskiej
2025-07-22
Dr Katarzyna Bikowska – dyrektorka Biblioteki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie wydała niedawno książkę pt. „Strategie Promocji w Bibliotekach Akademickich”. Nasza reporterka porozmawiała o tym, skąd wziął się pomysł na tę publikację, czego dotyczy i jak przebiegał proces jej powstawania. Dowiecie się także, dlaczego promocja jest tak istotnym zagadnieniem we współczesnym środowisku akademickim. Posłuchajcie rozmowy Mai Stryjewskiej!
Książkę kieruję nie tylko do bibliotekarzy, ale też do osób, które mają w sobie taki gen ISBN, czyli kochają książki, czytelnictwo, lubią atmosferę nauki. Książkę i to, co jest w zasobach biblioteki należy promować przede wszystkim dlatego, aby wesprzeć proces rozwoju nauki, edukacji, żeby po prostu wiedzieć więcej i ciekawić się światem, który wokół jest. Dlatego książka jest też dla wszystkich zajmujących się marketingiem i nauką”
– tłumaczy dr Katarzyna Bikowska – autorka książki „Strategie Promocji w Bibliotekach Akademickich”. Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy Mai Stryjewskiej!
Z dr Katarzyną Bikowską spotkała się Maja Stryjewska.