Postój z Nauką – 15-23.12.2025
2025-12-23
Czym jest marketing nostalgii? Na czym polega świąteczna gorączka zakupowa w social mediach? Dlaczego światełka bożonarodzeniowe wprowadzają nas w dobry nastrój? Czy jest w tym jakiś… biologiczny sens? Posłuchajcie ostatnich grudniowych odcinków Postoju z Nauką! Eksperci z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie mają dla Was jeszcze kilka ciekawostek!

Dr hab. Miłosz Babecki (Katedra Badań Mediów, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Wydział Humanistyczny UWM) opowiada o świątecznej gorączce zakupowej w social mediach.
Dr Dominika Kotuła (Katedra Literatur i Kultur Anglojęzycznych – Wydział Humanistyczny UWM) o serialu „The Girlfriend”.
Dr Katarzyna Andruszkiewicz „Doktorka od marketingu” (Katedra Rynku i Konsumpcji – Wydział Nauk Ekonomicznych UWM) o marketingu nostalgii.
Prof. Sławomir Kulesza (Katedra Mechatroniki – Wydział Nauk Technicznych UWM) o arsenku boru.
Dr Tomasz Wierzejski (Katedra Rynku i Konsumpcji – Wydział Nauk Ekonomicznych UWM) tłumaczy, kto zjada polską żywność.
Dr Aleksandra Kurzyńska (Katedra Anatomii i Fizjologii Zwierząt, Wydział Biologii i Biotechnologii UWM) tłumaczy, dlaczego światełka bożonarodzeniowe wprowadzają nas w dobry nastrój.
Postój z Nauką robimy sobie na antenie Radia UWM FM od poniedziałku do czwartku około 14:15 w audycji Podwójne Espresso.
RADIO UWM FM 