Postój z Nauką – 23-26.06.2025
2025-06-26
Czym jest marketing doświadczeń? Na czym polega koncepcja bezwarunkowego dochodu podstawowego? Czy kot i pies mogą jeść to samo? M.in. na te pytania w ostatnich już Postojach z Nauką przed wakacyjną przerwą opowiadali nasi eksperci z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Dr inż. Kacper Kotulak z Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego UWM opowiadał również o tym, co możemy obserwować na nocnym niebie latem. Posłuchajcie!
Dr Katarzyna Andruszkiewicz „Doktorka od marketingu” (Katedra Rynku i Konsumpcji – Wydział Nauk Ekonomicznych UWM) opowiada o marketingu doświadczeń.
Lek. wet. Małgorzata Górecka-Politańska „Vetartmaster” (Poliklinika Weterynaryjna UWM) tłumaczy czy pies i kot mogą jeść to samo.
Dr Marcin Janusz (Katedra Polityki Gospodarczej – Wydział Nauk Ekonomicznych) opowiada o bezwarunkowym dochodzie podstawowym.
Dr inż. Kacper Kotulak (Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego – Wydział Geoinżynierii UWM) o wakacyjnym niebie.
Kolejne Postoje z Nauką na antenie Radia UWM FM dopiero we wrześniu!