O ubraniach z włókien drzewnych, późnych zakwitach sinic i… pijanych łosiach mogliście usłyszeć w kolejnych Postojach z Nauką na antenie Radia UWM FM. Dr Katarzyna Adruszkiewicz opowiadała natomiast o marketingowej koncepcji 4C. O co w niej chodzi? Posłuchajcie!
Prof. Renata Augustyniak-Tunowska (Katedra Inżynierii Ochrony Wód i Mikrobiologii Środowiskowej ? Wydział Geoinżynierii UWM) o późnych zakwitach sinic.
Mgr inż. Jagoda Czajkowska, „Dziewczyna od jeleni” (doktorantka w Katedrze Hodowli Zwierząt Futerkowych i Łowiectwa Wydziału Bioinżynierii Zwierząt UWM) o pijanych łosiach.
Dr Katarzyna Andruszkiewicz „Doktorka od marketingu” (Katedra Rynku i Konsumpcji – Wydział Nauk Ekonomicznych UWM) o marketingu 4C.
Prof. Sławomir Kulesza (Katedra Mechatroniki – Wydział Nauk Technicznych UWM) o odzieży drzewnej.
Postój z Nauką na 95,9 fm robimy sobie codziennie od poniedziałku do czwartku około 12:20.