RADIO UWM FM

Uwierz w muzykę

Teraz gramy

Title

Artist

Postój z Nauką – 26-29.02.2024

Napisane przez dnia

O komercjalizacji kosmosu, paradoksie cyfryzacji oraz filmie „Saltburn” opowiadali w kolejnych Postojach z Nauką na antenie Radia UWM FM naukowcy z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Dr Katarzyna Andruszkiewicz tłumaczyła także jaka jest różnica między marketingiem a merchandisingiem.

Dr inż. Kacper Kotulak (Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego -Wydział Geoinżynierii UWM) o komercjalizacji kosmosu.

 

 

Dr Dominika Kotuła (Katedra Literatur i Kultur Anglojęzycznych – Wydział Humanistyczny UWM) o filmie „Saltburn”.

 

 

Dr Miłosz Babecki (Katedra Badań Mediów, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – Wydział Humanistyczny UWM) opowiada o paradoksie cyfryzacji.

 

 

Dr Katarzyna Andruszkiewicz „Doktorka od marketingu” (Katedra Rynku i Konsumpcji – Wydział Nauk Ekonomicznych UWM) o różnicach między marketingiem a merchandisingiem.

 

 

Postój z Nauką na 95,9 fm robimy sobie codziennie od poniedziałku do czwartku około 12:20.


Opinie czytelników

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczono *



RADIO UWM FM

Uwierz w muzykę

Teraz gramy

Title

Artist