RADIO UWM FM

Uwierz w muzykę

Current track

Title

Artist

Studenci oceniają jakość realizacji zajęć na UWM

Written by on

Od 20 stycznia do 9 marca studenci Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie mogą oceniać jakość realizacji zajęć dydaktycznych w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025. Jak podkreślał w rozmowie z naszym reporterem prorektor UWM ds. kształcenia prof. Paweł Wysocki, anonimowe ankiety wypełniane w systemie USOS to kluczowy element zapewnienia wysokiej jakości kształcenia.

 

 

Anonimowe ankiety dostępne w systemie USOS studenci wypełnić mogą w każdej wolnej chwili. Ale władze uczelni proszą także wykładowców o umożliwienie im zrobienia tego w ostatnim tygodniu semestru zimowego lub pierwszym tygodniu semestru letniego. Studenci mają na to czas do 9 marca.

Drodzy studenci, chciałbym zwrócić Waszą uwagę na fakt, że być może zbyt często postrzegamy tę ankietę jako narzędzie pozwalające na wykrycie jakichś nieprawidłowości i niedociągnięć, które mają miejsce podczas zajęć. Natomiast chciałbym zachęcić do tego, żeby popatrzeć na tę ankietę również z tej pozytywnej perspektywy. To także narzędzie do wyrażenia pozytywnych i bardzo pozytywnych opinii o zajęciach i nauczycielu. To jest bardzo istotne z kilku względów. Dla nauczycieli akademickich to wyróżnienie w formie pozytywnej opinii nauczanego młodego człowieka. To bardzo motywujące do dalszej pracy i ciągłego doskonalenia siebie. To niezwykle ważny element oceny okresowej nauczyciela, ważny na ścieżce jego awansu zawodowego. Oczywiście ta ankieta wpływa również na ewentualne zmiany w programach studiów i przedmiotów”

– mówił na naszej antenie prof. Paweł Wysocki, prorektor UWM ds. kształcenia.

Z prof. Pawłem Wysockim spotkał się Piotr Szauer. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy!

 

 

Ankiety będą dostępne online w systemie USOS do 9 marca. Dlaczego warto je wypełnić?
– Wasze opinie wpływają na rozwój uczelni
– możecie wyrazić swoje zdanie anonimowo
– to szansa na poprawę jakości zajęć w przyszłości.

 

 


RADIO UWM FM

Uwierz w muzykę

Current track

Title

Artist