W piątek 6 czerwca ruszyła rekrutacja na studia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie na rok akademicki 2025/2026. Do studiowania nowych kierunkow magisterskich zaprasza Wydział Humanistyczny i Instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Są nimi: Multimedia i kreacja cyfrowa oraz Komunikacja wizerunkowa i Public Relations. Dlaczego warto je wybrać? Posłuchajcie!
Trwa rekrutacja na studia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie na rok akademicki 2025/2026. Wydział Humanistyczny w swojej ofercie ma 2 nowe kierunki. Są to: Multimedia i kreacja cyfrowa oraz Komunikacja wizerunkowa i public relations.
Studiując Multimedia i kreacja cyfrowa nauczysz się tworzyć treści w Internecie, zarządzać nimi i dystrybuować je. Opanujesz warsztat projektowania stron internetowych i poznasz sposoby wykorzystania AI do tworzenia treści cyfrowych. Oprócz tego nauczysz się projektowania graficznego oraz tworzenia i edycji audio i wideo. Po tym kierunku możesz pracować jako: dziennikarz, specjalista ds. mediów społecznościowych, podcaster lub wideocaster, ekspert w zakresie zarządzania komunikacją w multimediach i wykorzystania multimediów w marketingu cyfrowym i producent treści cyfrowych. Zdobyte podczas studiów umiejętności mogą okazać się także pomocne w wykonywaniu zawodów przyszłości, które dopiero powstaną.
Multimedia, świat cyfrowy, to jest coś, czym żyje współczesny świat. To są kompetencje, które są potrzebne i chcemy za tymi trendami podążać i oferować naszym studentom możliwość uzupełnienia wiedzy w tym zakresie. Stawiamy na praktykę w zakresie tworzenia filmów, przekazów audio, podcastów, krótkich form, montażu, ale również chcemy edukować w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji do tworzenia treści”.
– mówi prof. Urszula Doliwa – kierownik Katedry Dziennikarstwa. Posłuchajcie całej rozmowy Pawła Obryckiego!
W trakcie studiowania Komunikacji wizerunkowej i public relations nauczysz się stosować techniki skutecznego komunikowania. Poznasz zasady tworzenia tekstów informacyjnych i promocyjnych. Opanujesz metody nawiązywania relacji społecznych, prezentacji, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. Przyswoisz aspekty ekonomicznego i finansowego planowania marketingu. Zdobędziesz umiejętności projektowania i realizacji systemu identyfikacji wizualnej. Uzyskasz kompetencje w zakresie tworzenia spójnej kultury korporacyjnej. Po tym kierunku możesz pracować jako m.in.: specjalista ds. public relations, promocji, content marketingu i social mediów, pracownik działu PR i kreowania wizerunku, rzecznik prasowy, copywriter, doradca ds. wizerunku osób publicznych czy konsultant ds. komunikacji i wizerunku marki.
Zebraliśmy grupę ludzi, specjalistów, wykładowców z naszego instytutu, ale również współpracujemy z cenionymi naukowcami i specjalistami marketingu z Wydziału Nauk Ekonomicznych. Chcielibyśmy tę niezbędną wiedzę i niezbędne współcześnie umiejętności przekazywać, dzielić się naszymi doświadczeniami, badaniami naukowymi z młodymi ludźmi. Jako podstawowy atut tych studiów widzę ich interdyscyplinarność. To, że połączymy zagadnienia humanistyki, komunikacji społecznej ze znajomością zagadnień ekonomicznych, treści z nauk o zarządzaniu i problematyki zintegrowanej komunikacji marketingowej”.
– zachęca prof. Arkadiusz Dudziak. Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy!
Z prof. Urszulą Doliwą i prof. Arkadiuszem Dudziakiem spotkał się Paweł Obrycki. Więcej informacji na temat rekrutacji szukajcie na stronie: rekrutacja.uwm.edu.pl.