Aktualności
29.02.2024

Postój z Nauką - 26-29.02.2024

O komercjalizacji kosmosu, paradoksie cyfryzacji oraz filmie "Saltburn" opowiadali w kolejnych Postojach z Nauką na antenie Radia UWM FM naukowcy z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Dr Katarzyna Andruszkiewicz tłumaczyła także jaka jest różnica między marketingiem a merchandisingiem.

 

Dr inż. Kacper Kotulak (Centrum Diagnostyki Radiowej Środowiska Kosmicznego -Wydział Geoinżynierii UWM) o komercjalizacji kosmosu.

 

Dr Dominika Kotuła (Katedra Literatur i Kultur Anglojęzycznych - Wydział Humanistyczny UWM) o filmie "Saltburn".

 

Dr Miłosz Babecki (Katedra Badań Mediów, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej - Wydział Humanistyczny UWM) opowiada o paradoksie cyfryzacji.

 

Dr Katarzyna Andruszkiewicz "Doktorka od marketingu" (Katedra Rynku i Konsumpcji - Wydział Nauk Ekonomicznych UWM) o różnicach między marketingiem a merchandisingiem.

 

Postój z Nauką na 95,9 fm robimy sobie codziennie od poniedziałku do czwartku około 12:20.

Przyjaciele - stań się jednym z nich: